El CF Pardinyes presenta dos nous equips inclusius amb Aspros i Ilersis

Penjat el 15 octubre, 2024 per Club de Futbol Pardinyes

El CF Pardinyes i les fundacions lleidatanes Aspros i Ilersis, iiespecialitzades amb l’atenció a persones amb capacitats diverses, han presentat avui dos convenis de col·laboració per formalitzar dos nous equips inclusius del CF Pardinyes coordinats per ambdues entitats del tercer sector. Aquests equips, de caràcter no competitiu, entrenaran en el CF Pardinyes setmanalment en horari de tarda i, tot i no formar part de cap competició oficial, participaran en trobades i partits de caràcter formatiu i amistós.

Enric Herrera director executiu de Fundació Aspros, Isaac Casanovas gerent de Fundació Ilersis, i Rafa Gimena Alexis Aparicio, president i vicepresident, respectivament, del CF Pardinyes, han presentat avui l’acord. Tots quatre han destacat la importància de la promoció de la salut amb la pràctica de l’esport; així com la funció social del CF Pardinyes més enllà de l’escola o competició esportiva.

El club del barri de Pardinyes destaca també per ser el primer club de la demarcació que apostà pel futbol femení; i comptar, actualment, amb tres equips amateurs (dos masculins i un femení); així com dos socials de veterans i veteranes, respectivament.

Info de contacte

Club de Futbol Pardinyes
Av. Pearson, 2, 25005 Lleida
973 23 91 78
info@cfpardinyes.com

Xarxes socials

Pròxims partits

No hi ha pròxims partits publicats

Amb la col·laboració de
| |

© 2025 C.F.Pardinyes | Disseny Piqture